ملکوت

ببخش....

1394/2/3 4:24
نویسنده : مجید
155 بازدید
اشتراک گذاری

صف واژه ها را ببخش  که قهرمان قصه ی بی تابی ام بودند و پریشانی ات را حراج کرده اند....

مرا ببخش وقتی سر انگشتان مشتاقم پر می کشند به سوی رسم عشق....

مرا ببخش وقتی که لبهایم دل به گونه هایت می بندد و بوسه ای پنهانی به چشمهایت....

مرا ببخش که چشمهایم می جوشند....

مرا ببخش که در سومین روز زیبای اردیبهشت ، بوی زمستان می اید....

مرا ببخش بخاطر سالهایی که فصلشان بهار نیست...

مرا ببخش که  آخرین رقص واژه های دفترم را می خوانی....

مرا ببخش...

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیان
4 اردیبهشت 94 1:29
سلام به نظرم حرف اون خانوم کاملا غیر منطقی بود، وقتی مطلبی در نت گذاشته میشه امکان اینکه هر شخص یا هر جنسیت و شغل و منش و رفتاری اون مطلب رو بخونه هست ولی من از دعاتون خوشحال شده بودم ، مخصوصا که این روزها خیلی به دعا نیاز دارم ، بهتره بگم خانواده کوچیکمون خیلی به دعا نیاز داره باز هم تشکر ------------------------ سلام... اول باید بنویسم که ببخشید ! ببخشید که تا اینهمه دیر می توانم به سراغ این مجاز بیایم و در نتیجه تا اینهمه دیر نظرتان را بخوانم. ... و در مورد حرفهایتان با آنکه هیچ نمی دانم و نفهیمیدم که برای خانواده ی کوچک اتان چگونه و چه چیزی می توانم دعا کنم ، اما ....فکر می کنم که بهتر است بازهم لحظاتی میهمان خانه اتان بشوم و باقی حرفها را در فضای خانه اتان بنویسم.
لیلا مامان پرنیان
25 اردیبهشت 94 10:58
ممنونم ، همه چیز همانطور که میخواستیم شو و خدا مثله همیشه لطفش رو شامل حال ما کرد
لیلا
29 اردیبهشت 94 0:58
ممنون از دعا لطف خدا مثل همیشه شامل حال ما شد ------------------------- خدا را سپاس . خیلی خوشحال شدم.
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
16 آذر 94 11:55
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░███​█ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓​▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓​▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█​█ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒​▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒​▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░███​█ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓​█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓​█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزن
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:00
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ملکوت می باشد